.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگ برنده "احمدي‌نژاد" براي پيروزي در انتخابات
اما به نظر مي رسد با توجه به برنامه ريزيهاي صورت گرفته براي انتشار این خبر در روزهاي نزديك به انتخابات رياست جمهوري، اين اقدام این شبكه كمي عجولانه ارزيابي شد، به طوريكه خبر مذكور بلافاصله از روي خط اين شبكه خبري حذف گرديد...
برگ برنده "احمدي‌نژاد" براي پيروزي در انتخابات

بدون شك "اسفنديار رحيم مشايي" را مي‌ توان جنجالي ترين عضو دولت نهم دانست. جنجال آفريني هاي وي به قدري براي دولت نهم دردسر ساز شد كه برخي ها وي را پاشنه آشيل اين دولت معرفي كردند.

شنيده ها حاكي از آن است كه سرانجام پس از ماه‌ها پيگيريها و درخواست هاي مكرر مراجع تقليد، نيروهاي انقلابي و گروههای مختلف سياسي و مذهبی از دولت نهم براي كنار گذاشتن "اسفنديار رحيم مشايي" از دولت، سرانجام آقاي "احمدي نژاد" به اين درخواست ها پاسخ مثبت داده و به زودي طي حكمي "رحيم مشايي" را از رياست سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و نيز معاونت رياست جمهوري بركنار خواهد كرد.

در همين راستا شبكه خبري برنا، وابسته به دولت در اقدامي حساب شده با انتشار خبري تحت عنوان "مشايي، از معدود غلط هاي دولت نهم" بركناري رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري را كليد زد.

اما به نظر مي رسد با توجه به برنامه ريزيهاي صورت گرفته براي انتشار این خبر در روزهاي نزديك به انتخابات رياست جمهوري، اين اقدام شبكه برنا كمي عجولانه ارزيابي شد، به طوريكه خبر مذكور بلافاصله از روي خط اين شبكه خبري حذف گرديد.

گفتني است اظهارات و موضع‌گيريهاي جنجالي "رحيم مشايي" درباره دوستي مردم ايران و "اسرائيل"، ورود زنان به ورزشگاه، حضور در مجالس شبه انگيز، و برخي ديدارها و ملاقاتهاي خارجي بدون هماهنگي، هزينه هاي زيادي را طي چهار سال گذشته متوجه دولت كرده است به طوريكه اكثر مراجع تقليد و نيروهاي انقلاب و حتي طرفداران دولت نهم، با اعتراضات گسترده خواستار بركناري وي شده بودند.

آخرين اقدام جنجالي "مشايي"، ادغام سازمان حج و زيارت با سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري بود كه با واكنش شديد آيت الله ري شهري، نماينده ولي فقيه در امور حج، مواجه شد و سرانجام دفتر مقام معظم رهبري طي نامه اي نارضايتي رهبري از اين موضوع را اعلام كرد/جهان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.